`

Jump to content





สำหรับคนที่มีปัญหาเข้า Xbox live market place ไม่ได้ ผมได้เมลล์ตอบกลับจาก MS กับการเเก้เเล้วครับ


7 replies to this topic

#1 WinZero

    นักเกมมือเซียนชั้นที่ 1

  • Royal Executive Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2507 posts
  • Gender:Male

Posted 14 October 2007 - 08:04 PM

ล่าสุดเข้าได้เเล้วอ่ะ ^^



Hello Phanuthat,



Thank you for writing Xbox Customer Support!



I understand, you can’t access the Xbox Live Marketplace and you get the error message “Xbox Live Marketplace is currently unavailable. Please check back later”. I do apologize for the inconvenience that this might have caused you and rest assured I will assist you to resolve your issue.



This behavior occurs because the cached Marketplace data may be corrupt or the Marketplace is down or undergoing system maintenance.



You may have to wait for it to come back up. Alternately, you may need to delete the corrupt Marketplace data on the dashboard. To do this, please follow the directions below:

1. Go to System area
2. Select Memory
3. Choose your storage device
4. Select System Items
5. Select Marketplace Data
6. Select Delete, press the A button
7. Select Yes then press the A button



If you need to reply to this e-mail, please reply 'with history' (include any previous e-mail) so we can expedite our service to you.



You may also call Xbox Phone Support at 1-800-4MYXBOX (1-800-469-9269) at your earliest convenience, and we’ll be happy to help you. We are open everyday from 8am to 12mn US Central Time.



To expedite service, please provide Service Request Number 1046865561 when you call.



NOTE: You may now check warranty and repair status for your XBOX console by going online at http://service.xbox.com/ using your Windows Live ID account.



Thank you for visiting Xbox.com. If you should have future questions on Xbox products or services, please be sure to revisit our Web site as we are continually adding information to enhance our service.



Sincerely,

Cindy

Xbox Customer Care Team



เข้าไปลบ mkt place data

#2 PingKo

    ' ปิงโกะ '

  • High Royal Executive Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4044 posts
  • Gender:Male

Posted 14 October 2007 - 08:11 PM

จิงๆ เพราะ เมิงอ่อน ต่างหาก อ้ายวิน

#3 DraKenZ 360

    นักเกมมือเซียนชั้นที่ 1

  • DGO Reporter
  • 3113 posts
  • Gender:Male
  • Location:BKK, Thailand

Posted 14 October 2007 - 08:17 PM

โอ้เป็นประโยชน์สำหรับคนที่มีปัญหาเช่นนี้มากๆครับ

#4 gogogo7922

    นักเล่นเกมระดับสูงชั้นที่ 1

  • Executive Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 921 posts

Posted 14 October 2007 - 08:36 PM

เป็นความรู้ที่ยอดเยี่ยมมากครับ

ยินดีด้วยนะครับที่เข้าได้ซักที :kanoiyom

#5 TechEnthu

    aka @9JANG

  • High Royal Executive Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 8750 posts
  • Gender:Male
  • Location:13°47'24.9N 100°32'05.4E

Posted 14 October 2007 - 09:06 PM

อู้วเยี่ยม......... ขอบคุณคร้าบ :kanoiyom

#6 หมูดำ

    We run Bangkok

  • Royal Executive Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1582 posts
  • Gender:Male

Posted 14 October 2007 - 10:04 PM

อ้าว มหาเทพกรูเข้าmarketplaceไม่ได้รึนี่ :aha:

#7 WinZero

    นักเกมมือเซียนชั้นที่ 1

  • Royal Executive Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2507 posts
  • Gender:Male

Posted 14 October 2007 - 11:13 PM

View PostPingKo, on Oct 14 2007, 08:11 PM, said:

จิงๆ เพราะ เมิงอ่อน ต่างหาก อ้ายวิน


ไร มอยปิง :sleep

#8 X Shape

    นักเล่นเกมมือฉกาจ

  • Executive Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 524 posts
  • Gender:Male

Posted 08 December 2010 - 03:33 PM

dig 4 Edit