ปรึกษาหน่อยครับ เรื่อง ID โดน lock
#1
Posted 11 August 2012 - 06:36 PM
ปล. en ถ้าอ่านผมพอไหว แต่ถ้าให้คุยด้วยผมไม่รอดแน่นอน
Greetings,
Thank you for contacting Blizzard Entertainment!
I understand that you are trying to regain access to your other Battle.net account but are having some problems with the website. For verification purposes, it would probably be best if you gave us a call to discuss this matter in person.
Billing and Account Services (US)
-----------------------------
Phone: 1 (800) 592-5499 (1 800-59-BLIZZ)
Live representatives are available from 7am-8pm Pacific time, 7 days per week.
Contact information and numbers for different regions can be found by clicking here:
http://us.battle.net...article/contact
I hope that this response has adequately resolved your petition! Please let us know if you need any further assistance in this matter or another!
Thank you again for contacting us. We hope you continue to enjoy your experience in Diablo 3!
#2
Posted 11 August 2012 - 07:09 PM
หากจะปลดล็อกในเวปก็เลือกได้จะใช้คำถามกันลืม หรือพวกรหัสคีย์ของเกม แล้ว reset password ใหม่
#3
Posted 11 August 2012 - 07:35 PM
NeoTokyo, on 11 August 2012 - 07:09 PM, said:
หากจะปลดล็อกในเวปก็เลือกได้จะใช้คำถามกันลืม หรือพวกรหัสคีย์ของเกม แล้ว reset password ใหม่
ไม่มีคำถามแล้วครับให้ไปยืนยันที่เวปเท่านั้น พอไปยืนยันที่เวปมันก็บอกว่าไม่พบ email นี้ (อาจเป็นแค่ช่วงนี้เพราะ bz โดน hack)
#4
Posted 11 August 2012 - 08:28 PM
#5
Posted 11 August 2012 - 08:37 PM
#6
Posted 11 August 2012 - 09:50 PM
Thanks for contacting us! This is Sean with Blizzard Customer Support. I know that the wait was rather ...long, and I'm sorry about that. We're overloaded at the moment, though we're doing our best to work on it. I appreciate your sticking around for us.
I definitely understand the concern over the language barrier; I'd have the same concern if I had to call Thailand for some reason. :/ However, we need to verify your account's personal information, and the only way to do so is to call our support department. Once we get that phone call, we'll do our best to help you out.
For your convenience, here's the link to our phone numbers again: http://us.battle.net...article/contact
If you have any other questions, please feel free to reply to this ticket.
#7
Posted 11 August 2012 - 10:51 PM
ผมอยากจะเขียนต่อว่าทาง support ครับว่า
หลักฐานก็ส่งไปหมดแล้วแม้แต่เลขกล่องก็ส่งไปแต่ทำไมทำอะไรให้ไม่ได้เลย โทรศัพท์ ไปมันจะต่างอะไรกับการที่เราส่งหลักฐานทาง Ticket เพราะสิ่งที่ผมทราบผมก็ส่งให้หมดแล้วถึงคุณโทรมาผมก็ไม่ทราบอะไรมากกว่านี้ หรือคุณจะเอาชื่อ พ่อ-แม่ของผม
ท่านใดพอจะช่วยแปลด้านบนเป็น eng ให้ผมหน่อยเถอะครับผมจะด่ามันละ ขอบคุณครับ
#8
Posted 11 August 2012 - 10:57 PM
Edited by NeoTokyo, 11 August 2012 - 10:58 PM.
#9
Posted 11 August 2012 - 11:01 PM
Due to suspicious activity, this account has been locked. A message has been sent to this account’s email address containing details on how to resolve this issue. Visithttp://us.battle.net...unt/locked.html for more information
#10
Posted 11 August 2012 - 11:11 PM
ใส่ mail
ชื่อนามสกุล
นะครับ
ต้องใส่ให้ถูกนะครับ
https://us.battle.ne...word-reset.html
หากไม่มี lastname ก็ติ้กถูกตรงนั้นด้วย
ปกติ lock แบบนี้จะแก้เองได้เลยนะ
ไม่แน่ใจเพราะตอนนี้มีการโดน hack อะป่าวระบบเลยเปลี่ยนไป
#11
Posted 11 August 2012 - 11:13 PM
คือ blizzardเค้าพบว่ามีคอมเครื่องอื่นlog inเข้าuserเดียวกัน ไม่จำเป็นว่าต้องเป็นตัวเกมส์นะครับ เข้าaccount mangementในเว็ป battlenetมันก็นับ
อย่าเคสน้องผมเนี้ย น้องชายผมเข้าเกมส์อยู่ ผมเล่นคอมอีกเครื่องเข้าไปเช็คaccountน้องผมในเว็ปbattlenet(ผมโอนสิทธิ์ตัวธรรมดาให้หลังจากซื้อcollectorน่ะครับ)
มันก็ฟ้องว่ามีคนเข้าaccountเดียวกัน
เพราะฉะนั้น อยากเตือนทุกคนครับว่า
เวลาเข้าไปเช็คในเว็ปbattleNetให้แน่ใจว่าlog out เรียบร้อยทุกครั้งนะครับ เพราะว่ามันมีที่เลือกว่า keep log in มันจะค้างอยู่
ไม่รู้ว่าเป็นสาเหตุเดียวกันรึเปล่าครับ
ลองมาแชร์ๆให้ฟัง เผื่อจะลองเช็คดูครับ
#12
Posted 11 August 2012 - 11:41 PM
https://us.battle.ne...word-reset.html ลองแล้วมันแจ้ง mail และ ชื่อผิด ซึ่งแน่ใจว่าไม่ผิดเพราะผมถ่ายรูปตอนสมัครไว้ด้วยครับ
#13
Posted 12 August 2012 - 01:48 AM
demontong, on 11 August 2012 - 10:51 PM, said:
ผมอยากจะเขียนต่อว่าทาง support ครับว่า
หลักฐานก็ส่งไปหมดแล้วแม้แต่เลขกล่องก็ส่งไปแต่ทำไมทำอะไรให้ไม่ได้เลย โทรศัพท์ ไปมันจะต่างอะไรกับการที่เราส่งหลักฐานทาง Ticket เพราะสิ่งที่ผมทราบผมก็ส่งให้หมดแล้วถึงคุณโทรมาผมก็ไม่ทราบอะไรมากกว่านี้ หรือคุณจะเอาชื่อ พ่อ-แม่ของผม
ท่านใดพอจะช่วยแปลด้านบนเป็น eng ให้ผมหน่อยเถอะครับผมจะด่ามันละ ขอบคุณครับ
I already sent all of the evidences including the serial number of the box to you, but you can not solve the problem to me. I just want to know if I make a call what is the different between sent the evidences via Ticket. Please respond this email and help me about the solution, thank you
ผมช่วยแปลได้คร่าวประมาณนี้นะครับ แต่เค้าคงอ่านเข้าใจแหละ ครับ
#14
Posted 12 August 2012 - 09:37 AM
#15
Posted 13 August 2012 - 09:06 PM
#16
Posted 13 August 2012 - 10:41 PM
*** I send all data Completed (First contact) but Why not help me ??? *** ตรงนี้ผมส่งหลักฐานทุกอย่างจริงๆแม้แต่ตอนสมัคร id ผมเอามือถือถ่ายรูปไว้ผมก็ส่ง
Do you want ?
- name Father or Mother. ?
- name Girl friend ?
- dog name ?
- Height / weight ?
หลังจากส่งไปแล้ว ก็เงียบหายไป 1 วัน (สงสัยนอนไม่หลับ ) วันต่อมาก็มีแจ้ง reset pass แล้วก็ใช้งานได้ปรกติ
ขอบคุณทุกท่านสำหรับคำแนะนำต่างๆนะครับ
#17
Posted 14 August 2012 - 06:13 PM
#18
Posted 14 August 2012 - 08:57 PM
#19
Posted 31 August 2012 - 12:56 PM
รอดูอยู่..
เวลาส่งไปแบบอ้อนวอน..มันก็จะให้โทรหาอย่างเดียว
เวลาโทรไปก็รอสายจนรอไม่ไหว
#20
Posted 05 September 2012 - 08:42 AM